Horoskop 1/6

Tur : Det mesta tycks gå snett i dag. En klassisk otursdag.

Hälsa : Vad jag nu behöver är avskildhet och lugn. Det finns knappst skäl till oro över personlig ohälsa.

Ekonomi : Om du finner en plånbok som inte är din bör du vara ärlig. Det kommer i sådant fall att löna sig

Arbete : Trots uppbackning från kollegor känner du dig inte beredd att anta en ny utmaning. Du vill stanna kvar på din plats ett tag till.

Kärlek : Du kan inte helt styra dina känslor. Det är lika bra att du inser att du inte kan påverka dem nämnvärt.

Relationer : Ibland är du väl feg i dina beslut. Relationerna till dina vänner kan bli lidande av ditt vankelmod.

Det lät inte så bra idag =/ blir lite orolig över hur jag gör mina beslut nu för tiden. Mycket har verkligen gått snett idag. Ramlat omkull två gånger, förlorat i spel och så hade ag bestämt att sitta barnvakt när neverstore spelar här i norrköping i dag. Fasen ! men som sagt jag får ju mina 400:- . Jag säger ju det att min plånbok är tom :/.
Kärleken stämmer jätte bra, vet inte vart jag har mina känslor längre ;/
Relationerna kan också stämma, men jag har inte kommit på att det just är fegheten i mig som gör att jag blir lidande av mitt vankelmod. Sorlig och otur idag !! =/


Mitt veckohoroskop är följande ↓
En pinsam situation under veckan blir bara värre om du försöker att förklara dig. Det är bara att bita ihop och försöka se framåt och inte ta åt sig av dina vänners och andras kommentarer. Slutet av veckan lämpar sig bra för att ta tag i en uppgift som du har skjutit på framtiden. Detta kan betyda att du måste avstå från något roligt, men det är det värt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0