Hostel..

GOD kväll mina damer och herrar och undommar o barn! hjärtlig välkomna till min sida.
Ähh nu ska jag inte tramsa ;/

Kom nyligen hem från stan. jag har varit och sett på bio ^
Vi såg Hostel part 2, den var verkligen inte bra, tycker då inte jag. Verkligen inte skrämmande ;S. Lite äcklig då o då emn annars inte så märkvärdig. Fillan, Emme Och jassie så filmen med mig ^ och vi hoppade till en gång under filmen men annars satt vi bara där och åt våran mat, godis och SKrattade åt filmens scener ;D
HAHA

Jag beställde en lilla meny med fanta och cheese och en mc chicken junior ^ JAssie jag sa rätt nu juu ! ;D
Det var gottigt..

Men innan mc donaldsbesöket och bion var jag på träning. det var verkligen jätte skönt o träna. Har ju inte gjort det på flera veckor så ! :) ni förstår..  

SKa sova nu orkar inte vara uppe längre. Kolla in min bilddagbok btw Ainariel.bilddagkboken.se :)




SussipussiNatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0