Ingen nyckel ;/

Halv tio väckte mamma mig i morse. Jag som skulle sitta barnvakt och komma hem till 11. Hon uppmanade mig att gå upp, efterssom jag sov hos min kompis så tar det ju sin tid att komma hem xD.
Jag vaknade upp vid 20 över 10 utav att mamma ringer mig. Ouups, jag hade tydligen somnat om. Jag tog snabbt på mig ytterkläderna, tog bort lite utsmetat smink och sprang till bussen. Typiskt mig att missa den, som alltid.

↔ Mitt huvud värker bara lite ! ;(



Nu sitter jag barnvakt åt mina två småsyskon. Min lillsyrra har dock sin kompis här, ännu mer liv ;/
Sitter cokså hundvakt åt min lilla sötis hund Salli :)
♦ Jag har ännu en gång slarvat bort hemma nyckeln. Shiiet, jag slarvade bort min nyckel för en månad sen, den hittade vi aldrig. Och nu är det andra nyckeln jag inte vet var den e. Och ännu en sak, jag sitter inlåst. hittar int reservnyckeln som brukar sitta i vårat lilla nyckelskååp, så jag har ingen nyckel hemma. Det är hemskt, vet inte vad jag ska göra ;S. Jag måste ut med hunden också ..



Nu ska jag ta mig an och laga lite mat, hörs senare !! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0