Massa folk ^

Nu ännu en gång hann jag inte att skriva om dagen. Elller när jag kom hem ca 10.30 satte jag mig vid tv och där somnade jag efter ett tag. Inte så lyckat. Sedan orkade bara inte jag skriva blogg. Lixom sätta in USB kabeln, vänta tills laddningen har utförts. Sedan kolla på bilderna, använda tangentbordet, få fram blogg sidan. JAa allt detta när man är som tröttast. NEVER!! ^

Jag fick vänta till fyra igår då maten skulle bli färdig. Vi hade kyckling i ugnen så det tog sin tid. Efter det drog jag ned på stan. Måste tipsa om det praktiska med mobilen igen, köpa biljett genom sms. Jätte bra, dock tar de två kr mer. Men ähh !
jag träffade jossan och nivvan och vi drog till Fräcka frökens och fikade. Jag drack bara lite citronvatten och åt en kockosboll ( man får säga så va? ). Nivvan likadant som mig och Jossan tog en blåbärspaj.

på Tal om pajer, de ser verkligen jätte goda ut och luktar underbart gott men sen när man smakar på krippset så blir jag äcklad. Tycker du om paj? bästa sorten?

Ingen av dem ville vara med på kort! Men äsch ;D

Sedan gick vi en liten runda på stan, jag hittade mina mjukisshorts men jag hade inga pengar med mig så det får jag köpa i morgon då jag ska ned på stan. Kul! :)

Nivvan och Jossan skulle hem till sig o äta då jag tog bussen hem till mig. Påvägen hem träffade jag Jassie och Fillan. Vi snackade skitlänge och sen beslutade vi att gå o äta på mc donalds. GOTT..
Jag hade inga pengar men fick av Jassie. Köpte mig bara en sådan där, kommer inte ihåg vad de heter. Nu skulle jag haft Jassie här. Ohh nån sådan junior och så äre en hamburgare med kyckling i. VAD BUBBLAN heter den ?
Ahh men iaf så satt vi där, vi handlade också lite godis inne på Willys straxt intill.



Hemfärd! vi gick faktiskt från Hageby till Navestad, det varlite kyligt ute men det gick an. Jossan och Nivvan träffade vi senare också. De girlsen och Juli kom när vi satt i en av parkena till ringarna som ni kanske vet. Där satt också David, Arlind och Vicky. =) David med sin underbara vovvsing..



Det var en slappis dag men ändå riktigt härlig tycker jag :) Träffade massa roligt folk och skratten flödade hela kvällen. Jag o mitt skratt HAHA !

Kommentarer
Postat av: Jäzibäzi ;D

Ohw , mc chicken junior heter den tess ;P . haha, superkul dag ändå, men inget knäcker vårt toa besök HAHA ! :) <3

2007-06-19 @ 11:50:08
Postat av: fäälli.

haha ne den heter chicken burger :D

2007-06-19 @ 17:18:55
Postat av: Jäzibäzi ;D

haha, justja, dom har bytt namn på den ;D haha .

2007-06-19 @ 18:55:19
Postat av: Jäzibäzi ;D

haha, justja, dom har bytt namn på den ;D haha .

2007-06-19 @ 18:55:31
Postat av: Tessan*

Chiken hambörgare ^

2007-06-20 @ 00:16:24
URL: http://ainariel.blogg.se
Postat av: filllllaan

PAHAHAHA tänker på julia chicken burger xD GARVNOJJA TILL MAX NU TESSSSSI :D

2007-07-09 @ 04:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0