Morgontrött ^

Ska jag klippa av mina naglar eller inte, vilket slutångest jag har.. Jag som trodde att jag hittade borttagningsgrejset för nagellack emn så vare alsolsprit eller vad det nu heter. Jag hällde på alsolspriten på en duss och skulle försöka ta bort. Det gick inget vidare. Hm, tänka om på nytt vart jag har min borttagning av nageliss.  För jag tänker ju inte gå med utslitna naglar och halverat med nagellack på varje topp av finger. Hellre klipper jag av dem. Men det som gör att jag inte vill klippa av mina naglar är att jag VET att jag har borttagningsgrejset här hemma =/
Målar du naglarna?

Vad är det för väder vi bjuds på? Urs, det är verkligen grått här i Norrköping. Vilket väder har ni?
Jag har nyligen ätit frukost och ska snart kila ut med hunden en långispromenad. Idag ska jag egentluigen vara med Jimmie men jag vet inte hur den fronten blir. Jag känner mig inte alls pigg för att dra ut.
Vi har så många kanaler på tv nu så tanken finns ju att bara sitta där framför tvn och svulla lite jordgubbar med grädde och glass. Gottigt, men jag får ju inte bli slö redan nu på sommarlovet. Fy skäms.. Jag aknske drar ner till Stan och växlar lite pengar sedan. Orkar inte ta bussen får nog be mamma om skjuts..
Jag ska baraTill Danmark på måndag och kommer hem på lördagen där. Det kommer vara jätte kul. Jag åker ju med bara kompisar, Patricia, Nina, Jenna, Malin och Steffie . Nicee. Vi kommer träffa en massa ungdomar där nere också. Kanske finns nån man kan ragga på xD !!

Kan bjussa på någon morgonbild faktiskt ^

Hade inget o göra, då blev knappen tillsatt på tröjan !
Ähh jag bryr mig inte hur knas det blev.
Ser mycket smalare ut på sista bilden än vad jag är dock ^

Nu ska jag väl ta en promenad men Salli, Ni får ha en jätte trevlig dag ^

Någon som kan låna ut en digitalkamera nästa vecka?
Min blev ju stulen som jag nämt ett antal gånger =/





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0