Planer för i morgon `

→ Har då inget att göra så det får bli att berätta om vad som händer i morgon - Midsommarafton ^ Trevligt värre ;D
Först måste jag vakna jätte tidigt, gå en låång promenad med salli innan jag tar och äter frukost. Jag kan redan planera i förväg vad jag ska äta, Lustigt ?! nee eftressom jag bara äter mackor på morgonen dock kan det bli variation med drycken men det får väl bli Oboy. Sedan ska jag, mamma och lillsyrran Linda göra något trevligt på förmiddagen för efter kl tolv kommer Patricias pappa och hämtar upp mig. Trevligt kommer vi att ha det. Vi drar ut till kimstad där de bor. Sen blir det väl middag och lite så. och senare på kvällen blire o "festa" med patricias vänenr där neere i kimstad ^ Trevligt värre. Jag sover också över hos Patricias pappa. Det kommer bli mysmys.
Vi får hoppas på det bästa.

Vad serveras på erat middagsbord i morgon då ? :)

Nu ska jag väl ta och se på någon bra film om det går en sådan. ^
Hade bra allesammen :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Det blir nog det vanliga. Sill och färsk potatis också grillning förstås!

2007-06-21 @ 22:04:18
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Karin

tack:) teeshirten köpte jag på en jeansaffär förra året.. märket brookelyn:)

2007-06-21 @ 22:22:35
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: nookie

grillning :D med sill , potatis och självklart så min goda sallad som jag gör.
det kommer ju självklart bli mycket mer men de är vad ja kan tänka mig som jag gillar.
Ha en trevlig midsommar.

2007-06-21 @ 22:56:52
URL: http://nookiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0