Sola, bada, Köpa.. :)

Jag har som sagt varit på badet i dag. Det var jätte skönt o bara slippa själva stressen som föekommer dagligen.
Det typiska var vädret som inte alls var bra i dag. Ok hela morgonen var kanonfin från 8-11 med skinande sol men när vi kom till badet så kom solen när den väl ville. Inte alls ofta med andra ord. MASSOR med moln överallt. SKetans helt enkelt. Menroligt hade vi, och Lillsyyrran lind som annars är väldigt rädd för vatten var jätte duktig. Vi trodde inte att hon kunde simma men joo minsann det kunde hon också. Hon var verkligen välkänd med vattnet i dag. det kändes skönt inom mig o mitt hjärta ! LOVE SIS.

Jag tappade min mobil i vattnet och hela mobilen dog och slocknade. Jag blev ganska ledsen, den är ju trots allt bara två månader gammal. Men nu på kvällen "försökte" jag sätta på den då jag såg att den redan var på. VILKEEN TUR, den hade inte dött. !!  YEah !





Efter badet skjutsade mamma ner mig till stan där jag inhandlade en återfuktningskräm. Strawberry body butter heter den, köpt på the body shop. UNDERBAR AFFÄR. köper alla min produkter till huden där. Något o rekomendera, EJ djurtestat och så är produkterna gjorde av örter och andra kosmetiska ingredienser. Det luktar verkligen jätte gott DEssutom ;D

Kostnad ; 165:-

När vi kom hem blev det bara lite pannkakor och efterrätt jordgubbar med glass och grädde. MUMS!
jätte gott faktiskt. Mamma hade tydligen handlat 4 kg potatis för 0.85:- i dag. Jag bara öhm va ? skämtaru typ. Hon bara nee, det var massor med folk som stod där och köpte potatis i dag, värsta kön. För detmseta utlänningar, så började vi garva ^ Det var lite småkulit ;D

Efter det tog vi det lilla lugna. Kollade på en film på Showtime kanalen. filmen handlde om kineser, var en skräckfilm, inte alls sKRÄCKIG =P men lite äcklig dock. Men det dåliga var att amn inte kände igen barnen som hade huvudrollerna. så amn fattarde knappt någonting av filmen Ha ;) Alla var ju ENORMT lika.

Vart handlar du dina hudprodukter?
Är det någon som har en digitalkamera att låna ut i fem dagar nästa vecka?




Kommentarer
Postat av: sara

vad härligt :) jag handlar mina hudprodukter på lite olika ställen försöker dock hålla mig till icke djurtestat och miljövänliga produkter :)

2007-06-21 @ 11:55:17
URL: http://myfabulousopinions.blogg.se/
Postat av: Mia

Hihi mjo, men svårt när man ska ha olika kläder varje dag liksom. ;) Men det blev i alla fall ljusrosa färg på naglarna denna gång. :) Jag köper mest depend-nagelack. Oftast på Cubus, H&M ;D

2007-06-21 @ 11:59:37
URL: http://miizing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0