what a day *-)

Försvinn, dra härifrån, kom aldrig tillbaka - den som strider mot kan följa hans spår.
HATA - HATA -BESVIKEN !!

Har inte gjort så mycket i dag, mest tråkat faktiskt. tyvärr, jag har solat, ätit jätte god mat och sen varit ute i kimstad och hämtat min jacka bland annat. Träffade dessutom Rickhard när jag väl var ute i Kimstad..  <3
Nu ska jag strax ta och lägga mig, ska bara packa ned det sista till i morgon, det är inte alls så mycket faktiskt. Äntligen blir dagarna lite annourlunda nu i en vecka. Danmark, där ska jag träffa en massa danska ungdomar, shoppa massa, tivoli, stränderna och bara ta det lugnt med vännerna Patricia, Nina, Jenna, Malin, Steffi och K :)
Det kommer säkert bli jätte kul hoppas jag ^. Men jag kommer verkligen sakna att blogga, det är nog det värsta faktiskt. jag älskar verkligen att blogga. Men ni kan ju kolla in min bildagbok och kommentera lite bilder om ni har lust:
Ainariel söker ni på där och så klickar ni er vidare.. Ainariel.bilddagboken.se Mee looove :)

Nu ska jag dra mig i allafall, kanske blir en avskedes blogginlägg i morgon thihi^
Hade bra allesammen, big loove <3

Kommentarer
Postat av: nookie

svar: kul att du gilla den med:)
ditt: har inte heller gjort så mkt ida, tränat :D that's all.

2007-06-24 @ 23:30:39
URL: http://nookiie.blogg.se
Postat av: SOFIE

jaa, du kommer säkert få det jätte roligt. jag bara älskar danmark ;D <3 ialf. köpenhamn (:

2007-06-25 @ 13:02:30
URL: http://www.wernerson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0