Älskade barn (L))

När det händer mig känns livet som det tomma intet, men när det handlar om familjen finns inga tankar, allt bara slocknar. Hur fan kan man göra så ?. HUR?.. Polisen borde inse nu, faaam i helvetets jävla skit. Det här är sant, jag kan inte inse det, men fan heller, det man minst anar kommer fram. Älskade unge, ångrar att jag inte kunnat visa min kärlek till dig, jag ångrar det så mkt.. Jag fattar inte hur jag kan vara så dryg, men ändå älskar jag dig. Du är så snäll och omtänksam och glad men du har bärt på så mycket.. är så glad att du nu berättat allt. Men så jävla besviken att inte jag vore den personen du skulle berättat det för, bill att du ska lita på mig. Faan gumman, älskar dig så mkt, tårarna bara väller. vill inte sluta falla ned. fan vad jag ångrar!..

Helt sanslöst !.. helvete..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0