20/5 Barnbidraget i dag ! :D

Tycker att det är jobbigt å skriva "dagbok" nu för tiden. Man har verkligen ingen lust att unna sig framför datorn och kolla på en blek sida när man skriver inlägg.  Kan inte blogg.se använda ytterst lite energi o spröda lite färger på denna sida (Ni ser detta dock inte). Det skulle pigga upp lite när man stressad kommer hem från sin sysselsättning.

jag är så
desillusionerad på livet och blir ännu mer besviken när ingen förstår mig riktigt. Ingen ser mitt liv från mitt perspektiv. Det finns ingen jag kan säga precis allting till utan att personen måste tillägga ting hela tiden. Tillägga saker som går till det positiva i mina negativa meningar. Jag blir faktickt väldigt irreterad över sådanna saker. Men jag förstår att ni vill vara hyggliga i det ni säger, men ibland vill man bara tala utan kommentarer.
Det vore bara så skönt om någon kunde sitta där, framför mig och kolla mig i ögonen och vara sig medgiven. Men jag vågar nog inte säga till efterssom ni ser det så positivt med att säga vänliga ord vid sådana sammanhang.

Clubheat var ju igår, fredagen den 19/5 :D det var riktigt roligt med girlsen ;D

     

Jag var för tredje gången i Sthlm i Torsdags denna vecka, skulle hälsa på pappa, Angelika, Pernilla och farmor Elly, blommorna är självklart till henne :D
Jag måste bara berätta att jag som var i GOD tid gick till busshållsplatsen på morgonen vid sju tiden. Efetr att ajg hade suttit där i tjugo min så började jag undra varför inte bussen hade kommit, och så kom jag på att det var kristihimmelsfärdsdagen och jag bara neeeeeeej! helgdag, då börjar bussen gå kl 9. då rusar man hem för o hämta cykeln och dra ner på stan. det tar 25 min fr bussen att åka ned till resecentrum och jag hade 20 min på mig för att inte missa bussen.
Jag kom i tid men snacka om vilken dåre jag var som cyklade mitt på gatan, mina byxor blev dessutom uttöjda vid baken, fyfasen ;/

På andra bilden är min söta systerson, Jonathan heter han :D

Asså jag var minst inne i 30 min på den dära toaletten på bussen på väg hem till norrköping. Jag hittade verkligen inte spolarknappen och jag tänker fanimej inte dra där ifrån utan o spola :D haha, när jag kommer ut så hade ett led bildats av fem personer, RIKTIGT pinsamt :D

Jag var ju på clubheat i går :D det var jätte roligt, var där med patricia, jossan, Nivvan och jassi. Jag var verkligen påflugen i slutet alltså, vad kunde det bero på XD
Sedan gick jag hem själv kl 2 på natten, jag o patti blev lite oense med varandra så hon tog en annan väg xD men sen kom hon förbi min dörr och knackade på fönstre, hon var varmt välkommen in :D

Har inte alls gjort mycket i dag, mormor och morfar Olle var här i dag o fikade :D trevligt, sen ahr jag varit på stan och där köpte jag tre piercingar till näsan, jag tappade faktisk en i natt ^, jag med mina drömmar altså !
Jag drömde att jag hade tagit ut piercingen och lagt den i munnen och så vaknar jag upp väldigt rasktt och hade piercingen i munnen. Nästa dröm handlade om samma grej i princip. Fast jag hittade aldrig min piercing som jag drömde och tog ut från näsan ..

Hade bra allesammen ! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0