21 maj ^

Jag längtar verkligen till skolavslutningen då jag går ut med topbetyg och i mina söta sandaletter som jag köpte igår. Jag köpte faktiskt tre par skor, ett par röda högklackade, ett par båtskor (jag vet att de är ute i år med de var så underbart sköna) och sen köpte jag mina sandaletter. En solig dag med massor blommor att se fram emot, hoppas jag ! ♥ Aw, nu ska jag inte prata så mkt om framtiden, tänk om ingenting blir som räknat, tänk om jag får sänkta betyg , KATASTROF!

» I dag hade jag jobbigaste idrotts- lektionen. När man gick i åttan coh fick sitt första betyg så behövde man inte alls göra mycket för att få det betyget men nu måste man slita häcken av sig. Jag höll fan på att tappa andan så mycket jag kämpade i dag. Jag sprang intervall själv i skogen, 2 min med hård arbete 80% och sen sprang amn lätt i 3 min och så skulle jag upprepa detta fem gånger. Jag sprang hela 5 km bara på detta pass. Sen därefter fick jag jogga lätt i to min. ? Jag tänkte först ta medelpasset men om jag skulle behålla mitt MVG var jag tvungen att springa det vältränade passet. Det låter inte så jobbigt, men jag vill inte göra om det kan jag säga !

På onsdag blir det brännboll på idrottslektionen för att min lärare ska på kurs, HÄRLIGT! då slipper vi ett sådant pass till.

◊ jag som skulle cykla ned till stan och lämna in min mobil i dag, men när jag kom hem från skolan så hade jag verkligen ingen ork kvar. Mamma var jätte snäll som åkte ned och lämnade in min mobil för reparering <3
Hah! och jag fick en lånemobil i tio dagar nu xD den var dåligare men ändå grym, det är ju trots allt 3 mobiler ^

Jag har inte alls gjort mycket i dag. Jag har gått runt och nunnat på älsklingslåten Lonley som Mcfly sjunger ^ jag ska sätta alla tonerna jätte bra tills nästa vecka har jag bestämt :D, det är ju inte så jätte svårt men det gäller att ha tålamod om det ska gå xD, men jag älskar verkligen den låten, kan inte sluta sjunga. NANAN AA! ^

Sedan har man ätit sig någotlunda mätt, inte överdrivet som då, när magen hänger utanför byxorna . HA! Naedå, men det var ingen god mat. Har så jääävla ont i magen, förbaskade MENS. Fick värsta kramperna i skolan i dag.

På tal om skolan i dag , (igen xD) så misshandlade verkligen matte mig :O . Han slog mig verkligen as mycket på armarna och nu har jag skitmånga spruckna blodkärl. Du ska få betala tillbaka femman du lånade idag !!! Fyfan, utnyttjare ;/ naee då, men när man säger till att du ska sluta så tycker jag att man får ta hänsyn. Ni skulle sett mina armar, ILLRÖDA!

Jaja, nu ska jag öhmm, plugga "lite". Måste bli klar med specialarbetet i SO. Hade bra allesammen !

                                                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0