23/5

î♦ Hellu alla människor .
Härligaste vädret i dag ju, solen bara bländar allt och alla. Man blir ju jätte lat när man lägger sig på pläden i solen i två timmar. Sen när man går in för o kolla om man har fått någon färg så tycker man att solen har tagit jätte mycket men när man senare på dagen när ögonen har klarnat upp lite bättre så ser man inte alls brun ut. Lite färg torde jag väl fått iaf ?!?!!

Nu blir jag ju ledsen, vill inte att mina vänner ska vara ledsna, det smittar av sig så väl =/
Du vet att jag finns här för o snacka, jag förstår!
Vill inte att det ska vara såhär.



MCFLY - jag älskar verkligen deras låtar, helt underbara verser och sången får mig o smälta. LOVE ♥

Idag har jag vimsat runt. Först glömmer jag mina papper i skolan så jag går tillbaka för att hämta dem. Tio minuter efter så visste jag inte vart jag hade lagt min mobil. Men anar att jag hade lämnat kvar den i klassrummet efter att jag hade hämtat mina papper. Så sant så, där ligger min oranga lånemobil på stackars fulgula bänken. När jag väl hade kommit hem så tog jag givetvis fel papper. Skitsamma.

Har bara legat i solen och stekt i dag, pluggat emellanåt och nu snart ska jag skriva rent mitt SO arbete. KUL!
Nja, skulle hellre gå en sväng med hunden .

↔ Nu ska jag skriva rent ^ Hade bra allesammen!!

(Min digitalkamera e stulen och min mobil är på lagning, kan inte ta några bilder ='| )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0