28/5

√ Jag verkligen älskar McFly ♥ Nu har jag kärat ner mig i Walk in the sun. Den är så vacker!
-
Such a long, long way to go, and where I'm going I don't know.
I'm just following the road, for a walk in the sun, for a walk in the sun.

Idag har jag slappat i skolan för det mesta. På idrotten sprang jag fyra km på 20 min. Därefter sprang jag idioten upp för en backe tio gånger, det var väldigt jobbigt. No hade man nästa lektion, skrev klart mitt specialarbete. sedan såg vi på film, en engelsk film.
LUNCH !
Efter det hade vi frivilligt arbete då jag öhm, jobbade med... Ingen aning, hjälpte Sharbel bland annat men sedan blev inte mkt mer gjort. Fyfan, blev ju överflugen av Sharbel och Jonny idag, vilka knäppisar.

Jag fick reda på resultatet på matte a kursen som jag har haft under denna termin. fick Vg trots allt. Har inte engagerat mig alls men jag är nöjd ! :D


Jag har SOVIGT efter jag kom hem från skolan. Jag tänkte på en viss person, lite små gilla sööt är jag nog ^
Sedan har jag ätit mat, ingen god mat.
Kollade dessutom på animal planet, Animal police in .. Kommer inte ihåg staden men ändå =D

Nu ska jag sleepa, elelr först skriva min egna lektion på idrotten.

GLÖM INTE o kommentera inläggen ! ^

Hade bra allesammen! ♣

Kommentarer
Postat av: jonny ,therese älskling <3

fy fan va bra att therese älskling är med i texten :D:D:D:D

2007-05-29 @ 19:32:49
Postat av: Tessan*

Jonny ; Det e väl klart min sötnows !:D

2007-05-29 @ 20:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0