29/5

Det går inte o bli tröttare än vad man är =/
Denna dag har varit både jätte jobbig och slapp. Jag kom försent till skolan drygt en halvtimma. Detta var på grund av att Salli hade fått en allergisk chock . Den stackarn, men det gick över efter ett tag.
Jag är i princip klar med allting i skolan, det känns väldigt skönt men det är så jävla jobbigt o bara sitta där oh kolla på andra sittandes vid bänkarna och jobba väldigt flitigt. Blir så irreterande.

Men sharbel och Jonny, ni kan ju inte ta illa upp med ordet knäppis. Lilla söta kåtisar ju ^ needdå =) men ni är bäst ! :D

Kom nyss hem från rundan i skogen, var tvungen o testa mitt idrottsprogram, och det var väl helt ok, ganska flåsigt trots allt . Men vad gör man inte för MVG? : D Har också varit aktiv i gymnastiken i dag igen. Trevlig trevligt, det gick väl helt ok faktiskt. Tränade på salto och flickis, utan och med händer - bakåtvolter. 
Natta, dina salton var ju skit bra i dag ! så kul att du genomgår framsteg ^
Dessi, du gör mig på så bra humör :D

Nu måste jag göra klart mitt arbete med idrotten, skriva rent med andra ord. Hoppas jag håller kvar mitt mvg.
På tal om betyg så fick jag MVG i musik. Fick reda på det i dag , fick ju glädjetårar hhee. men det var ju så kul o höra att amn har mvg i musik. Aw, ingen annan som fick de, lite osis.

Lägger in lite fler bilder från skolkatalogen senare !! hade bra allesammen ♥



Kommentarer
Postat av: Crille

Hehe ja det låter lovande ;) jag har också mvg i musik! :D haha och idrott me :P men det kanske är svårare för er. vem vet =) kul da iaf =) take care // Crille

2007-05-29 @ 22:02:56
URL: http://www.Justnuts.Swedish.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0