Gårdagens kväll med massa alkohol O_-

HEejsan gårdagens kväll och natt på festen var GRYYYM. Jag hade det iallafall jätte kul och vi dansade och snackade så jävla mycket !!..
Jag blev väldigt full och nu får jag lida xD.. men det är fan värt skiten ibland.. HAHA ^
Har du dtruckit dig riktigt full och deckat nån gång ??
Skönt att jag inte deckade, de fanns ju vissa som gjorde de =(

image1366
Wihuuu ^
Sen böev det bara suddiga bider xD.. konstigt ^^
image1367 image1368


Det rä bara för gulligt att ha pojkvän ^.
Igår fanns han vid mig hela tiden om jag verkligen behövde han, och det gjorde jag. Han kom med moppen halv fyra på natten och hämtade upp mig. Jag sov hos älskling där hans SKÖNA kusin var =D. Vi alla sov riktigt gött ^^

Bloggar om klädnad och gissa vem senare..
<3<3

Kommentarer
Postat av: maddies

aa tyvärr har jag druckit så mkt att jag deckat och det är igenting jag är stolt över. har också varit med om kompisar och bekanta som har druckit så mycket å hamnat på sjukhus. det är inte alls bra. man ska dricka med måtta och ha roligt!

2007-10-20 @ 20:52:51
URL: http://www.offentlig.blogg.se
Postat av: sofia

Slotts guld, Hitta ni inget äckligare eller? xD

2007-10-21 @ 12:11:09
Postat av: threes`

Sofia, slotts guld är ju mer procent i, plus att jag hatar öl så det spelar ingen roll xD:. haha ^ dock drack typ jag bara vodka men ändå =) det funkar i sista minuten .. =D

2007-10-21 @ 12:54:10
URL: http://ainariel.blogg.se
Postat av: matilda

haha, även slotts.. :p

2007-10-22 @ 14:32:29
URL: http://stroeem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0