Godmorgon nytt och gårdagskvällens hä'ndelser..

Godmorgon allt folk..
Nu har jag vaknat upp med min älskling som precis var trvungen att dra sig hemmåt så frukost blir att servera till sig själv =/. Men det är lugnt och nyttigt för mig, vi vill ju inte ha Therese den bortskämda xD

Igår gällande min kvällsoutfit fick jag mycket kritik och mycket bra åsikter. Det är jätte nyttigt at få både och.. Men jag kände att det outfiten passade väldigt bra ute en kväll på en pub.. Men jag skulle nog inte kunna gå ut så till vanliga fester faktiskt.. Men men, om amn inte är 18 så får man ju göra sig lite billigare , enligt mig och vänner xD..
Tightsen är nyinköpta på Gina tricot och finns säkert kvar.. Kostade 79.90 kronor, riktigt bra pris ycker jag =)

Lite bilder från igårkväll xD
image1520
image1521
image1523

♦ Vi var först på en pub quebar inne i stan där det inte alls var mycket folk.. Vi spelade lite biljard och efter ett tag satte vi oss vid borden och snacka lite. Då kommer en som jobbar där och börja nacka med oss.. Det var ritkigt trevligt men efter många om och men så hängde vi med han till en oöppnad pub för att dricka och äta lite. ("eftersom jag fyller 18 på lördag så fick jag inte dricka på den öppna puben") jag fyller 16 som ni aksnke vet xD
Så där satt vi i någon timma och snacka religion xD, kul vah ?! :P
HAh-
Sen drog vi på en privatfest på st:persgatan i stan och där vare inte mt folk och det var ganska trist faktiskt..
Där var dörren till toan inslagen. Tycka synd xD
Men jag och Icka beslutade oss för att dra vidare till quebar igen och ensamna dansade vi på golvet till ruggig musik xD tyyp ^^

Det var min gårdagskväll.
Hur var din ?? =)

Bloggar senare om en utmaning, gissa vem och update gällande outfits =)

Kommentarer
Postat av: Tobias

Svar: ja gamla låtar är så bra :D

2007-10-31 @ 13:39:08
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: tina

Gomorron ;) Fin blogg :P

2007-10-31 @ 14:10:03
URL: http://www.svans.blogg.se
Postat av: Emelie

Haha vilken kväll du haft. :P
Älskar också färgerna på tunikan! Speciellt nu i höst :)

2007-10-31 @ 14:33:31
URL: http://pancaakes.blogg.se
Postat av: ICKA

men kuk i dom kommentarerna. du var skit snygg!

2007-10-31 @ 14:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0