Jag måste bara skriva av mig känner jag. Om det blir för jobbigt kan ni kommentera inlägget under.

Nu känner jag bara för att skriva av mig. För ett halvår sedan då jag skaffade mig denna blogg skrev jag bara om sorliga händelser och det var verkligen mycket text. Men nu har min blogg blivit mer modeblogg med bilder och så. Men jag vill ändå hålla kvar min blogg som den mer privata och som den var innan så bli inte häpna ifall ni ser ett inlägg som ä'r skitlångt med typ bara text. Det är riktiga mig vi talar om.

Dåtiden som den var, kommer inte i mina tankar längre om dagarna. Det känns verkligen jätte skönt att kunna vara sig själv medans andra gillar en som man är. Förrut, vad jag än gjorde blev det alltid fel för någon som var öppen och kunde kommentera med sitt fula språk till mig. jag mådde verkligen inte bra.
Men nu finns det inte kvar i min allmänhet och om dagarna.
Men tankarna är inte borta helt och hållet. Vissa kvällar då jag ligger ensam, då kommer tankar om det föflutna upp och tårarna bara rinner, finner kroppen och försvinner. Tårarna bara flödar och man sveper bort vätskan som bara faller och slutligen då det inte kommer några tårar längre har man den svåra huvudvärken och näsan som bara rinner. Man kan helt enkelt inte sova och vad gör man inte då ? joo man ligger och tänker på det som man verkligen hatar, allt det där om misshandel, mobbningen och det där att inte kunna prata med någon som förstod.
Den tiden var så himla svår..
Jag var tjock/mullig när jag var runt 11 år åldern då jag blev mobbad för att jag var tjock. Jag visste inte vad jag skulle ta mig till så det jag gjorde var att lyda deras dumma råd. jag bantade och strävade verkligen för att gå ned i vikt. Jag blev slutligen väldigt smal, för smal. Man fick då höra hemma att jag måste äta mer  och hur man verkligen såg ut att det var så fult.
Jag kommer ihåg femmans skolfoto då jag drog in kinderna för att jag inte ville att folk skulle tycka att jag såg tjock ut, som de hade uppmanat innan. så på skolfotot stod jag som ett fåån med kinderna indragna. Och nu snart fyller jag 16 år och jag har så jävla svårt att gå upp i vikt, jag går verkligen inte upp i vikt. och det är en grej som jag är så himla ledsen över för man får blickar på hur man ser ut hela tiden och det värsta var för någon dag sedan då en lärare kom fram till mig och frågade om jag hade anorexia. Asså en sådan grej att kunna fråga en helt främmande elev om man har anorexia. Denna grej kan man anmäla, men jag skiter i det. Men just då kunde jag verkligen inte bärga mig, jag gick in på toan och där kom tårarna. ÄR DET INGEN SOM FÖRSTÅR ATT DET SÅRAR ???? tydligen inte.. Och om cassandra och johanna läser det här så får ni svar på varför jag "satte mig vid datan" på lunchrasten på onsdagen nu i veckan.
Men asså nu mår jag så bra ändå, jag har så många som verkligen bryr sig om mig. Då när jag hade det värst och behövde vännerna mest hade jag ingen. Men sedan kom en som verkligen lyssnade på mig och det var hon som hjälpte mig upp ur det hela. och nu finns jag vid liv...

Jag verkligen älskar att leva just nu, förrutom att jag hatar att vara så smal. Jag har en helt underbar pojkvän och det är verkligen han jag älskar. Jag har aldrig känt som jag gör innan och om jag vet rätt så kommer det här att hålla. Jag är verkligen kär och att ha en bästa vän till kille är vad man har önskat. Och det känns så bra att kunna se att önskningar som man aldrig innan trodde fanns skulle bli uppfyllda. Men nu är läget så och jag är världens lyckligaste.. Det ända som stör mig är att jag är för ung. Jag vill verkligen ha barn nu, jag vill ha en bäbis att ta hand om. Men det går inte. Fyller snart 16 och jag med mina planer om veterinär måste bara uppfyllas. För nu vet ju jag att drömnmar går att uppfyllas varför kan då inte jag bli veterinär som drömmen säger.. Jooo fan i mej ska jag bli veterinär. men då får lilla bäbisen vänta..

Jag ville avrunda detta inlägg med att jag har blivit medlem på GRANNAR.SE och lagt ut en annons om diverse saker. Jag har redan fått två sm är intreserade av det jag skrev om. jag kanske ska städa hos en 21 åring inne i stan varje söndag för han har verkligen inte tid. jag får 400:- per gång och det är alltid kul att få extra..
Sedan är det en tjej som frågade mig om jag ville sälja oriflame produkter fr dem. Och absolu tackar man inte nej om den saken. lite extra pengar lixom.. Så det kommer bli kul. Jag får kanske också ett jobb nu under julen som julkortssorterare, emn det är inte säkert än. Men som sagt allting går an hela tiden nu..

Nu ska jag läsa veckorevyn ett tag innan jag går och lägger mig..
Hoppas ni fick ut något av det jag skrev och tack för att ni läste allt, det känns bra ! (om ni nu gjorde det)

Kommentarer
Postat av: Sandie

STOR kram till dig för att du pallar!!! Å fan vad bra att du mår bra! DESSUTOM! Vad fan var lärarens problem? jag examineras till lärare i januari och så där säger man fan inte, aldrig i livet!!! opedagogiskt! Å du en bäbis kan du ju få sen ;) den kommer babe.. å vem vet... den kanske kommer tidigare än beeräknat.. man vet aldrig vad som händer.. det är du som skapar ditt liv ingen annan ;)*krama*

2007-10-12 @ 22:46:13
URL: http://chipset.webblogg.se
Postat av: Natta

tycker det var jättefint skrivet.. läste igenom hela och det är detta jag kallar för en vanlig personlig blogg. man skriver av sig i den. brukar själv göra det i min när jag känner att jag mår dåligt.
Det där med mobbning och anorexia förstår jag dig väldigt bra om.. har varit svårt för mig även om jag aldrig haft anorexia så har folk kallat mig ord.

tack :) jag tror nog att det blir den svarta! kram

2007-10-12 @ 23:04:54
URL: http://naaatha.blogg.se
Postat av: Natta

ja det finns bättre filmer, det jag sa också ;P god natt!

2007-10-12 @ 23:37:35
URL: http://naaatha.blogg.se
Postat av: Anonym

svar: ja hon är cool. men jag tycker bäst om marie och amanda.

2007-10-12 @ 23:53:54
URL: http://quteis.blogg.se
Postat av: Jennie

orkar inte läsa igenom allt! men det är skönt att skriva av sig ibland, tur att man har blogg då :) hoppas allt löser sig

2007-10-13 @ 00:13:45
URL: http://hallon8.blogg.se
Postat av: maria

jätte fint skrivet :)
bra me extra jobb, skulle behöva pengar nu :(.
kostar det att vara medlem i grannar.se

2007-10-13 @ 00:35:10
URL: http://www.mariiak.blogg.se
Postat av: Anonym

Hopppas att du kommer få en trevlig lördag och kommer göra mycket skoj...

2007-10-13 @ 07:43:10
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: natta

Fyfan vilken störd lärare! sådär kan man ju inte säga! du ser INTE ut att ha anororexia, du är så fin gumman! dessutom har du ju gått upp av dina p-piller?? jag har ju oxå varit mycket smalare än vad jag är nu men skulle ngn fråga om jag hade anorexia då fan skulle jag slå till den personen:@ ... har man anorexia ser man SJUKT smal ut. Du är fint o naturligt smal ju! take care

2007-10-13 @ 08:23:21
URL: http://naatta.blogg.se
Postat av: madde

Flatpack - Sweet Child of Mine (Mylo Remix) ft. Katty Heath

ja, den är helt underbar!

2007-10-13 @ 09:08:51
URL: http://negerboll.blogg.se
Postat av: Sabor

Önskar dig en riktigt mysig lördag ;)

2007-10-13 @ 09:36:58
URL: http://sabor.blogg.se
Postat av: Johanna

amen shit gumman :( nu känner jag mig dum! Vi trodde du skulle blogga då ju :( Ta hand om dig, krya på dig!

2007-10-13 @ 12:19:19
URL: http://joojj.blogg.se
Postat av: n

uusch !
du är jättefin som du är, det tycker jag verkligen (:

2007-10-13 @ 12:53:54
URL: http://natalieeriksson.blogg.se
Postat av: sofie:)

det är bra att du mår bra igen vännen:)jag kommer ihåg att jag nästan började gråta när vi träffades i sommar, när du berättade. kommer du ihåg?

2007-10-13 @ 16:04:34
URL: http://wernerson.blogg.se
Postat av: elina

jag måste baa säga att jag blir så arg på vissa människor. när jag själv gick i sjuan spelade jag fotboll. jag var målvakt och mullig men ändå nöjd med livet. då frågade min killkompis mig om jag fortfarande spelade fotboll och jag sa ja. då frågade han vilken position jag hade. målvakt sa jag och log. "haha, ja det passar du som iallafall för du lär ju täcka hela målet" sa han. HIMLA IDIOT. han glömde det säkert sekunden senare. det har gått6 år och jag men jag tänker på det ständigt och jämt. han förstörde mitt liv med den kommentaren.

2007-10-13 @ 20:39:58
URL: http://efeurst.blogg.se
Postat av: mamsen

Hejsan gumman du är jättefin som du är. Du är precis lagom i kroppen. Som jag sa till dej så var det så dumt gjort av läraren att vräka ur sig något sådant som verkligen inte stämmer alls! Du är så fin att du inte själv vet om det. Därför ska du säga tll dej själv : Jag är glad att jag är som jag är och har Jimmie som älskar mig för att jag är den jag är.Han tycker om dej för att han attraheras av dej för ditt yttre o för att du har ett så fint inre med ett så varmt hjärta.Kram mamsen

2007-10-14 @ 12:05:53
Postat av: Bera .

Jag började bläddra i din blogg, och som i alla andras bloggar är det bilder på dagens outfit och sånt. jaha inget ovanligt tänker man & så ser man de där "gissa kändisen" okay, kul :) men sen kommer man till den här biten & plötsligt blev det helt personligt & intresaant!! tack vare det här inlägget kommer jag läsa din blogg varje dag nu! ha de bra!

2007-10-15 @ 18:20:06
Postat av: threes`

Fyfan vad kul BERA, jätte trevligt.. nu blir jag jätte glad, ska nog börja skriva av mig såhär en gång i veckan..

2007-10-15 @ 19:35:18
URL: http://ainariel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0