Älskade råttor (L)

Då ska jag berätta lite om gårdagen.
Jag var inte hemma och tråkade utan jag följde med Ollie och hennes pojkvän Ray till en fest vid lindövägen.
Det var soft och socialt där faktiskt.
Efter det envisade jag mig om att träffa Jimmie, och jag fick min vilja fram..
Jag åkte till ektorp och träffade äldklingen en stund, bara snacka och lite så.
Saknade verkligen honom..
SJUUUUKT!!!!!

Angående råttorna, s går dem inte ihop. Min Råtta Rita som från början har varit själv kan inte samsas med den nya råttungen. Det ser ut som att rita vill döda Sanita..
Så nu får jag ta ett stort beslut.
1. Behålla Sanita (den nya råttan) och köpa en till råtthona.
2. Lämna tillbaka sanita..

Tror nog inte jag kan lämna till baka Sanita hon är så otroligt vacker och scial av sig. Henne älskar jag verkligen.,.
Nu sitter santita den lilla råttan i värsta buren, helt själv. tycka synd.
Och min råtta Rita får sitta i den mindre buren..
För om jag ska ha en till råtta så ska ju de ha den största buren.. ^
Låter logiskt..

image860
image861
image862

Nu ska jag iväg och träna trots min starka förkylning,
Jag vet att det inte är bra men jag behöver träna !
Brb !!

Kommentarer
Postat av: Helena

Godmorgon! De äör verkligen söta, så det blir ju ett svårt beslut förstår jag. Du kanske skall köpa en till? Hoppas att du får en skön lördag!

2007-09-08 @ 11:30:47
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Lisa

asså, du har ju haft den andra råttan längre? elakt att göra sig av med den bara för att du vill ha en ny? .. Hm.

2007-09-09 @ 19:54:42
URL: http://lisahanquist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0