Anti rynkkräm för 15 åring ? xD

Godmorgon mitt folk..
Jag har ungefär 70 unika besökare varje dag, vilket ajg är nöjd med.
Men vart är alla kommentarer xD.
Bara en liten grej kan göra en på topp..

Hih ^

Idag ska klassen till kolmårdsskogen och till exempel göra upp eld med mera.
Det kommer vara intressant tror jag.
Tänkte värma lite oboy nu..
Några tips på bra oboy:
* Värm mjölken på spisen.
* Blanda i kakao
* ch blanda i lite socker och var nöjd.

Det blir supergott ! =D

Jag tänkte bara höra med en kräm. Det är så att jag har "rynkor" under ögonen, dock inte stora men jag irretera mig på det. Och häromdagen köpte jag en sådan antirynk kräm. Men nu är bara frågan den, är den krämen bra för min del? Är det någon som vet blir jag tacksam för svar..

image839
En bild från gårdagen, ska bara gå i slapp kläder i dag så ^
image840
Denna lilla glasurk meed kräm från Nivea lagret !


Kommentarer
Postat av: natalie

va söt och så jäkla fint hår! : )

2007-09-06 @ 08:08:22
URL: http://natalieeriksson.blogg.se
Postat av: Anonym

Man ser absolut inte att du har några rynkor under ansiktet. om man använder kräm har jag fått för mej att det bara blir mer? :P

2007-09-06 @ 15:11:12
URL: http://sofijnis.blogg.se
Postat av: Asta

Jag går också på trupp gymnastik..
Vilken förening
Själv: GTVIKINGARNA LIDINGÖ..
KRAM!

2007-09-06 @ 15:49:07
URL: http://www.missasta.blogg.se
Postat av: Rebekka

Svar: Haha, ja visst blev den :P
Av vad jag har hört så är det inte speciellt bra att använda de där antirynkkrämerna om man inte är i den rekomenderade åldern (eftersom de är riktade till mogen hud, vilket man får först vid/runt 30-års åldern). Jag är inte säker på att det händer något dramatiskt så
där *pang-bom* men på längre sikt får ju huden i sig mer ASC III (baby kollagen som gör att huden får mer av en bebiskänsla) så något händer nog och jag är inte säker på att det är något positivt. Något som dock kan vara värt att prova är en otroligt återfuktande hudkräm eller ett serum om inte en vanlig ögonkräm fungerar. Att ha ngt grymt återfuktande funkade bra för mig =)
Lycka till!

2007-09-06 @ 18:00:00
URL: http://beccasvarld.blogg.se
Postat av: icka

man ska aldrig använda ansiktskrämer på den tunna huden runt ögonen. satsa hellre på en uppstrammande och fukt givande ögon gelé!

2007-09-09 @ 19:56:20
URL: http://ickas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0