dagens klädnad.

Godmorgon alla solstrålar.
Synd att ni inte var hos mig nu, jag känner mig jätte frusen och kall. Ursurs..
Nu direkt på morgonen Ska min grupp ha traktorkörning till lunch. Det kommer bli ritkigt kul hoppas jag på ^
Efter lunch är det DDjurkunaskap och Engelska..
Jag bröjar gilla engelskan nu iallaafall, innan hade jag dålig lärare men nu känns det bra =D

Dagens klädnad ↓

image966
image967

image968

*svarta skor - Din sko (hatar dem, tycker de är fula dock använder jag dem)
* Jeans - Jc ( för små i midjan men nu har jag dragit i dem, intresserad?)
* Tunika - H&M
* Väska med lång axelrem - Second hand.

Kommentarer
Postat av: cassandra

tessan vi har inte alls djurkunskap och engelska idag efter lunch, vi ska ju träffas på stationen 12:55 för en överaskning do you remeber :P

2007-09-19 @ 07:09:57
URL: http://CassandraNieminen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0