Jag är lycklig meed er girls =)

TJiing tjiiiing alla glada ^

Härligt att min blogg är bra som de är, det glädjer mig riktigt =)

- Är du gravid eller?
-
Åhh har jag gått upp i vikt??!!! =D

Jaa ni, amn får ju höra lite kommentarer och så ibland..
Men jag tolkar dem inte så farligt, emn gravid. Hm har jag rund mage nu också xD
Hihi, ser faktiskt lite mullig ut i denna tröja som jag hade men ähh.
Ni kan konstatera att jag inte är gravid =)

Har varit på nattcafé  med Jassie, nivvan och jossan.
Det stängde ganska snabbt, bra det för det var inte alls roligt.
Vi tog bussen ned på stan och satt på...
Vet ni vart vi satt ?? xD

På mc donalds =D=D
Inte så ovanligt med andra ord..

image929
image930
Jag ser riktigt tjurig ut på båda bilderna men glad var jag =D
Ser ut som jag har kajal, det har jag inte helelr xD
image931
image932
Gudtjänst på nattcafét Hihihihi, alla störde en massa..

Nu ska jag läsa lite i min utbildnings bok för i morgon är det sista dagen på utbildningen i truppgymnastik.
Det kommer bli skönt att avsluta den !! ^

SOV GOTT <3





Kommentarer
Postat av: Jassiee

så sexiiiiiiiiiig ja blev då (H) hahahahaha. skitsöt bild på er två ( dig & Nivvan ) . synd att ni nt tog på min älskliiiiiiiiing (A).

2007-09-15 @ 00:18:13
Postat av: threes`

HAHA Jassie då xD ^

2007-09-15 @ 00:21:41
URL: http://ainariel.blogg.se
Postat av: natalie

kul o träffa dej :D

2007-09-15 @ 17:24:30
URL: http://natalieeriksson.blogg.se
Postat av: Anonym

Har du inte kajal? Hur mkt mascara har du då igentligen? :P men snyggt hur som helst! :D

2007-09-16 @ 10:46:16
Postat av: threes`

Joo jag använder ganska mycket mascara =D Taaack !! =)

2007-09-16 @ 22:22:55
URL: http://ainariel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0