Lyckad gårdagens kväll ! =)

Heeej alla vänner och unika besökare ^
Trevligt att ni tittat in i dag igen..
Ska börja berätta lite om gårdagen..


Jag ollie och Raymond var hemma hos ollie en stund och letade fest.
Det var helt dött så vi drog till mc donalds där vi åt lite gottigt..
Träffade massa folk på själva mcdonalds och då måste det betyda att det inte fanns mycket fester..
BTW så ringer jag tollen och han fixade fest..
Vi drog till eneby där vi festa lite smått med ölspel och kareoke osv..
Askuul !
var där till halv ett.
Sedan drog vi till en annan kille som var på festen. där var vi till två för då skulle vi ta spårvagnen hem..
Efetr det träffade jag min älskling vid halvars. han mötte upp mig.
vi drog vidare till festen han var på, i en studentlägenhet.. Det var myys..
Sedan begav vi oss hem till Min älskling och där somnade vi ganska snabbt.

Och nu till dagen.
Kom nyss hem..
Tänkte städa mina råttors burar och gosa lite.
Sen får vi se om jag skulle hitta på nåt med älskling sen ^





Bilder från festen kommer senare...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Denna låten sitter jag precis och lyssnar på. Har haft den på hjärnan hela helgen den försvinner inte. Den är underbart bra! Hoppas jag tycker detsamma om några dagar.. :P

2007-09-23 @ 18:12:37
URL: http://eminza.blogg.se
Postat av: Johanna

Vad heter låten? :O VILL HA :O :O

2007-09-23 @ 21:56:59
URL: http://joojj.blogg.se
Postat av: Rebecka

Älskar Christina och låten <3

2007-09-23 @ 22:20:07
URL: http://reebeckaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0