skolan, gymnastiken <3

Åhh vilken dag..
Både rolig och långtråkig.

Idag hade vi djur kunskap och datakunskap..
Djur på förmiddagen och data på eftermiddagen tänk er 20 minuters rast på för och efter middagen sen bara lektioner.. Förstå hur jobigt det blir i slutänden..
JAg ääär sluuuut.

Idag har jag tränat mina gymnaster. 4-6 år är dem och de flesta kan göra kullebytta framåt helt själv, några kan det bakåt helt själv. De är jätte duktiga små töser.. =)
Det var en liten unge som grät hysteriskt över att hon inte ville gå hem, hon ville träna mer. Då blir amn superglad och allt känns lyckat =D

image957
image958
image959
image960

Vi tjejer (visade på bild) var rastlösa och helt flumma, vi kastade lappar till varandra under lektionen och fyfan vad vi garvade.. Och så satt Emma, en annan med en laserlampa och skrämde livet ur mig.
Samtidigt skulle man vara social och låta smart i flummet när läraren frågar en om något xD..
HAHA

JAsså Jimmie, nu måste du förklara dig ↓
xD
image961
-Cassie, jag vet vad du gjorde förra sommaren =)
* Du kan aldrig föreställa dig.  Fråga jimmie, han vet..


=O

Dock vet jag att all var skoj ^


Imorgon blir det traktorkörning, Riktigt kuul ==)
Ska köpa skorna som jag blogga om under, de blir i svart ^


Kommentarer
Postat av: cassandra

haha aa vi behöver inte göra så mycket för att ha sköjj x)
Tessan jag vill inte veta vad du gjorde förra sommaren ;P haha

2007-09-18 @ 20:08:29
URL: http://CassandraNieminen.blogg.se
Postat av: Johanna

HAHA så fluumm vi är då xD

2007-09-18 @ 20:20:49
URL: http://joojj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0