skoooolaaaaa :)

Hej alla besökare, nu har jag sovit riktigt gott efetr att jag kom hem från skolan.
Vi har 90 minuters pass hela tiden och man känner verkligen hur de tar på krafterna.
Så i dag har vi haft, traktor TEORI, trädgård och och och, kommer inte ihåg =P

Jag , johanna och Cassie hade det skitkul på rasten xD. bilderna säger sig självt..
Mässhallen + rullstol + asgarv xD

Tycker synd om de som är handikappade, det är nog inte så roligt att sitta i en rullstol hela tiden..
Mina ben är allt. så varför ska man klaga på att de är för smala eller för tjocka..
Aldrig till tanke igen..

image920
image921
image922
Jag passar ju =/
image923
image924
image925
Vet ni vad detta är för trädslag ?+
Eller det visste jag väll att ni inte vet..
Kolla vad jag kan xD

Få se vad som händer ikväll :)

Kommentarer
Postat av: m

du är slytnos "
sötnos
'*

2007-09-15 @ 01:06:39
URL: http://malinjohanssonpett.blogg.se
Postat av: Johanna

hahah va kul dt var ;D x)

2007-09-15 @ 13:43:06
URL: http://joojj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0