Tack och hej för mig o_O

Hej alla mina läsare, som ni kanske märkt har jag inte varit inne på bloggen och updaterat den mer än en gång, jag har nämligen deckat i sängen efter skolans Äppelsaft.

Mer logiskt tänkande..

Hej mina läsare, jag har inte varit inne sen skolans slut efter 14 och updaterat min blogg för att jag somnade av trötthet helt enkelt. Jag kunde inte hålla ögonen öppna när jag skulle blogga vid 15 tiden.
Mamma började ifrågesätta vad jag och jimmie hade gjort i natt.
Vi somnade faktiskt runt elva och jimmie är jätte sjuk och jag har hostattacker hela tiden. Vad har vi gjort. Joo vi slumrade igen ganska direkt ..

Och vet ni en ännu bättre grej, Jag har inte gjort någonting klart i skolarbeterna. Det känns KANON!!
Jag har cokså svikit mig själv, har inte tagit några bilder i dag. Då menar jag skolans gång .

Men kära läsare, det behöver inte betyda att jag inte lägger upp en massa bilder i morgon, för då har vi aktivitets dag, och ALLA har lovat mig att bjuda på sig själva. Nästan. Så häng kvar vettja..

Tack och Hej för Mej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0