Tränat ochumgåts med djuren

Nu har jag kommit hem från träningen av mina  gymnaster. De är verkligen superduktiga !! =)
både 4-6 års guppen och 7-9 åriga tjejerna..

Idag har vi som sagt haft friluftsdag i skolan.
Det var inte det roligaste men många olika stationer var det i allafall.
* 8 personer drog en traktor 50 meter
*kastade frispee i en ring i gräsmattan
* kastade knivar på en skytte tavla
*  stoppade ned huvudet i en hink och plocka upp äpplen med munnen
*  körde långgolf
MED MERA

Jag har blivit intervjuad av lifenews.blogg.se
Läs om ni vill, dock har det inte kommit upp än, jag säger till <3

I morgon är cassie snäll och gör frukost till mig så jag måste komma lite tidigare till skolan så att vi får i oss våran frukost.. Det komemr bli supergott.. Slippa tänka på den saken iallafall..

DAGENS BILDER:
image910
image911
image912
image913
image914

Tog lite bilder på min hund är jag var ute förrut :)

image915
image916
Ursäktar den sista bilden, emn hon såg ganska nöjd ut xD

Nu ska jag sova. Pusspuss ^



Kommentarer
Postat av: Tanya

tack:) snygga bilder;P

2007-09-13 @ 23:36:58
URL: http://Tanyaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0