Måndag - Ny vecka, nya tag !

  Yes here I am !

Helgen har varit helt okej, hänt en massa skojsiiigt och massa annat lite knas sådära, men härligt med lite festande och stoooj !
Jag har min kabel hemma hos E så jag kan inte lägga in några bilder, lite småsurt faktiskt !
Hmm, nu är skolan igång igen och i morgon har jag Etologiprov och det är skitsvårt verkligen, urs urs, men men om man inte har tränat så får man skylla sig själv, i dag blir det med andra ord rå´plugg och desvärre lite möten. Men det ordnar sig allt ^,

( Hädanefter blir det inga namn nämnda i bloggen för det har hänt identifieringar och att folk läser min blogg för att ta reda på vad vissa andra gör som jag umgås med, så nej, det blir endast den första initialen ! )

image2547

Hoppas du får en superfin dag alla läsare =)
Nu blir det uppdatering ska ni se :D


Kommentarer
Postat av: THERESE

När kan du träffas då? :) nu måste det ske precis som du sa hahaha :D kraamkram

2008-04-07 @ 16:31:07
URL: http://teessann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0