Salli slappar, vi städar. hmm ^^

Hej jag håller nu på att göra iordning lite saker och ting, ska öppna upp ett konto på blocket.se och sälja lite kläder hade jag tänkt.. så ni får ta en titt där sen tycker jag ^^.
Så nu är det full gång här hemma och det tas kort med mera..
Hmm, medans min hund ligger och slappar ute i solen.. (dock skugga på bilden xD)
image2611

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra faktiskt, i dag vill jag träffa en tessan,(bloggerskan) så hör av dig om du kan ses !! =) för vi har inte snackat om överraskkningen än så att ^^

Sen kanske det blir en sväng med familjen till mormor och morfar olle. ^
Men nu ska jag fortsätta ta lite kort..
Vad ska du göra idag ?


Kommentarer
Postat av: Agnes

så söt hund :P du får skriva vad du heter sen på blocket så man kan gå in och kolla vilka kläder du säljer :P
Ha en bra dag :D

2008-04-19 @ 12:11:24
URL: http://lovelymee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0