Update:

Hallå allihopa !
Igår han jag inte blogga en ända gång för vad gjorde jag, joo jag var ute med Tintin, min sköthund i tre och en halv timma (han var hemma hos oss en liten stund också) sen så tränade jag mina gymnaster och efter det träffade jag E för att sedan gå och sola^
haha jag solade för första gången och jag fick lite färg men inte så värst, men ska nog köpa solkort för det var ju inte alls så läskigt som jag trodde, och skönt var det, javiss ^^

Nu sitter jag på biblioteket, helt handikappad för min mobil är urladdad och jag kan inte ringa de samtal jag vill men men, ska snart hem ändå och äta lite och hjälpa mamma som klagar hela tiden !!

image2604
image2605
image2606





BTW så hittade jag ett videoinlägg ifrån londonresan på flyget påväg hem xD

Hur mår ni alla ?? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0