070716 - 080823

Du älskar mig sjukt mycket
Du sa att du skulle kunna tänka dig att bo tillsammans med mig
Du sa att jag var den underbaraste flickvännen
Du sa att du skulle kunna förlova dig med mig
Du sa...
Du sa att det var slut mellan oss idag för några timmar sedan
Hjärtat krossades och tårarna föll som floder
Andningsproblem fanns där och jag kände hur ögonen sprängdes av svullnader
Jag kände i hjärtat hur kniven skar sig in
jag insåg att det inte skulle vara du och jag föralltid
men ändå inser jag inte
Det ska vara du och jag
det sa vi båda för länge sedan
Men min första kärlek svek mig
Nu är jag ensam och singel och vill bara gräva mig ner i marken
Du sa att du inte tröttnade på mig
du sa bara att det tog slut för vi har grälat för mycket
du orkade inte mer...
Men om du inte tröttnade på mig
och inte slutat älska mig
varför gör man slut?
Tårarna rinner, försvinner och torkar in i huden
Jag kan inte tro att det är sant.
Jag älskar han
min familj älskar han
vi som var så perfekta tillsammans
jag kan inte släppa taget
så är det bara
jag behöver hjälp
måste verkligen ha hjälp
vänskapen från er måste beträda
jag behöver er hjälp
jag vill inte tillbaka dit jag var för flera år sedan
då jag mådde som värst
jag vill finnas kvar
kvar på jorden

Kommentarer
Postat av: nathalie

Åh neeej gumman =(

2008-08-23 @ 22:07:38
URL: http://naatta.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är en stark person! och det vet jag.

bit ihop och visa inte för honom att du är så nere.

låt honom tro att du klarar det utan honom.

du klarar det med din familj och dina vänner!

det är andra gången han gör så här, han är inte värd alla tårar, även om du tycker det nu.

det är inte värt att bli deprimerad och lägga alla dina drömmar på hyllan. du ska ju bli veterinär! och du kommer lyckas! du är stark!

Visa han Therese, du klarar dig!

2008-08-23 @ 22:10:12
Postat av: maria

åhh tessan då :/ du klarar dej de vet jag. jag har också haft mina perioder då ja trodde att ja nt skulle kunna leva igen, dagar dpå allt bara känndes skit. men ja kom tillbaka för ja bestämde mej för att göra det. allt som krävs e bara lite tid. du har dina vänner som stöttar dej. du tror säkert inte att de är möjligtt men du klara´t . kämpa!

2008-08-23 @ 22:18:08
URL: http://mariiak.blogg.se/
Postat av: Emily

neej vad tråkigt! :(

2008-08-23 @ 23:27:14
URL: http://cosmo87.blogg.se/
Postat av: Elin^

Jag finns här och hjälper dig, alltid . Du kommer klara det här Tessan ge det tid bara, jag hjälper dig . Jag lovar, jag kommer aldrig lämna dig, <3

2008-08-23 @ 23:56:59
Postat av: therese

du kommer klara dig igenom! du är stark, det har man märkt i bloggen! Det är alltid tråkigt när man gör slut, men somsagt.. det blir bättre för varje dag som går fast det känns som slutet av livet :( KRAM!<3

2008-08-24 @ 14:18:45
URL: http://teessann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0