FESTINATION

Halåååå, vilken kväll igår HAHA
Så jävla kul.. Träffade icka och hennes polare, lärde känna dem redigt bra xD.. haha ^
Vi hade skitkul tillsammans, förfest hos nån samme, sen bar det av till stan.. Då träffade vi några killar, ett helt gäng.. vi drog vidare till Quebar.. Alla vi tjejrr kom in men inte killarna xD.. haha ^, men sen kom ngra killar dt igen..
Åhh vad vi skön kareoke xD.. haha så jävla kul.. Sen så sjöng jag med en ägare där HAHAa. kunde inte låttexten men jag sjöng på så falskt som det går xD..

Jaojao, sedan drog jag själv ner till mcdonalds i stan och träffade älsk, Han var där med lillis och freddie, också med min kusin och hennes två tjejkompisar och hennes pojkvän.. Myyys xD Becca 19 år.. WEEIIII grattfis i efetrhand :)

Nu lite bilder:
Det är gelevodka xD.. nån grej som samme fixade.
Vodka i dem, men fyfan vad äckligt det varx D
Har du ätit nåt liknande ?? =)
image2100

image2101

image2102

image2103

image2104

image2105

Tack för en underbar kväll :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

var ligger quebar ? :)

2008-01-27 @ 20:30:06
Postat av: T`

que bar ligger vid väster tull fast lite ned på kungsgatan :)

2008-01-28 @ 14:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0