Godnatt =) på återseende i morgon :)

HAllooojs :D
JAg är typ mega glad, dock vet jag ej, det hänger nog i sen förrut, klarade ju körkortsprovet i traktor.. Weeei så glad jag blev.. Nu har jag tränat mina gymnaster eller mina två grupper då. Jag säger mina hela tiden men det är bara inte jag som tränar dem utan det är tre andra till, mikaela , Ollie och Sara.. Det är jätte kul och man ser verkligen framsteg. Weeiii.. Nu sitter jag här lite orolig dock, jag har glömt engelska boken i skolan och jag har läxförhör i morgon, men det ordnar sig.. Skastrax ta och lägga mig och i morgon är det en ny dag..

♣Morgon - dagens aktiviteter:

    Skola - slutar 11.30, skönt det iallafall.
          Gymma till runt tre tiden.
                   Gå på stan med mami
                         Köpa lite frukter osv till efterrätten som jag ska tillaga i morgon, jag och älsk firar 6 månader.
       Sen blire hemfärd till älsk. VÄRSTA MYYYS <33

Bjuder på lite crasy pics ^

image2063
image2064

Kommentarer
Postat av: Lenita

godnatt :)

2008-01-17 @ 22:09:56
URL: http://lenitajohansson.blogg.se
Postat av: Therese

Söt du är :D skit snyggt hår så det finns inte KLOCKISH :)

2008-01-18 @ 19:10:48
URL: http://teessann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0