HEllå :)

Hallå, jag vet att jag är en dålig blggare , jag ber om ursäkt men jag har bara inte tid att sitta framför datorn om dagarna längre. I går och i dag har jag varit med älsk, vi har ätit gott tillsammans och sen har vi lagat en god efterrätt, jätte gott blev det verkligen.. MEn men, Nu ska vi köra lite monopol, haha fyfan vad dålig förlorare jimmie är xD. vi körde lite förrut .. haha ^ men men, ska se ifall jag har kabeln med mig..

hm

Yess, då blir det lite bilder från både igår och i dag =).

Gymmet
image2066
Gymmet nautilus :)
image2067

JAhopp, där dog batterierna, det fick bli två bider från gymmet då..
Jag trivs jätte bra och fyfasiken så jag ska träna till sommaren, :):)

I morgon ska jag på taperwear party elle hur det stavas, eller mamma ska ha det hemma. =)
Sen ska jag gymma =).

Men nu blir det att duscha ..

See ya.

Kommentarer
Postat av: Natta

du har fler chanser så bli inte ledsen ;) det finns ju en sannolikhet att du vinner om du deltar i alla tävlingarna ;D

2008-01-19 @ 23:25:02
URL: http://naaatha.blogg.se
Postat av: snyggot

who cares..

2008-01-19 @ 23:50:13
Postat av: T`

Snyggot; who cares about what ?? =O :S

2008-01-20 @ 14:52:02
URL: http://ainariel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0