Hemma från gymmet igen =)

Puuussssst, Nu är jag hemam från gymmet. Åhh vad skönt det var att gymma i dag då. Det känns verkligen superskönt =).jag gymmade fritt i drygt en timma, körde framsida lår, rumpa, mage, rygg, axlar & massa armar =D
det är gött.. Jag känner redan efetr två veckor på gymmet att mina armar blivit mycket starkare. Och vet ni vad jag strävar mot ? (A) jooo att klå min pojkvän i armbrytning. ( hooost* dock kommer jag inte göra de xD) ahah men vem vet ;D =) får slå han lite på armarna innan så han blir svag xD.

JAJA, nu fram till nio ska jag sitta vid datan, snacka lite med polare på msn, hinner ju fan inte träffa mina vänner ju. Hm =/ har så mycket nu i veckorna..JAO.. Sen blir det plugg i en och en halv timma och sen dusch och komma i säng vid 11 =).. yes..

Nu ska ni få höra hur min hund pratar xD.
Det är lite kul seeriii :D




Dock ser man inte så mkt..
Men hon sätter jämt igång sådär på kvällarna, lite irreterande när man ska sitta och kolla på tv xD

image2110

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha så jäkla go hund du har alltså :D !

2008-01-30 @ 20:41:48
Postat av: Elin

Hah, jag skrev att det var från mig men inte kom det med, xD hah det är från mig Elin Sagmar iaf ^^

2008-01-30 @ 20:43:17
Postat av: frida

hahah vad gullit :D, en hund som verkligen inte vill sova ;P

2008-01-30 @ 20:43:29
URL: http://ensamtsolsken.blogg.se
Postat av: Marcus Å

Japp, körde pass då ja. Men det var jobbigt ändå ;)

2008-01-30 @ 20:47:22
URL: http://bmaberg.blogg.se
Postat av: Therese

hahaa gud vilken rolig hund ahha :D

2008-01-30 @ 20:53:14
URL: http://teessann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0