jag lever =)

Hallå alla bloggläsare, trevligt att ni hänger kvar och läser min blogg. Nu har allt startat igen med barngymnastiken som jag är tränare för. Jag har ytterlöigare en barngrupp, eller rättare sagt tävlingsgrupp som tvränar 2 timmar i veckan, så nu blir det lite mer att göra.. Jag har också börjat gymma, mycket trevligt, har träffat en tjej där som är skitsnäll och hjälper mig med diverse ting. Helt enkelt har et blivit väldigt lyckat. Jag ska försöka träna, måndag tisdag, torsdag och fredag. får se hur planeringen blir men iallafall 3 ggr gym i veckan, sen kör jag ju andra pass som bodypump, abs, kickboxning och stepbräda. Skitkul. Trodde aldrig att jag skulle längta så som jag gör .. HAHA, en bra star i allafall,

Och en annan grej, nu äter jag frukost varje dag, i´m glad :)

Lite bilder från föregående dagar.. ::
Nehe, det funkade inte på denna data, kommer in bilder vid lunch då..
Men nu vet ni att jag lever 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Villken fin blogg :)

2008-01-20 @ 11:34:52
URL: http://louiiiiize.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0