personligt som personligt som publicerat ^

JApp, jag sitter i skolan nu, Har håltimma till 10.10, jätte kul, eller inte.. Sen ska vi jobba med vårat andra arbete om hm, jaa vad det nu var, jooo typ bakterier och protister, skittråkigt med andra ord. JAJA =)
Men sen så äre slut för skoldagen för min skull, ska dra ner till gymmet coh gymma hade jag tänkt innan jag rar ner på stan. Ska ringa mamma, om jag får tag på henne så hon kan sätta in lite pengar, det är ju inte kul o gå på stan utan pengar.. Hm, fast jag kompå nu att jag inte kan köpa nåt, har så jävla många avgifter..

JAJA, ska ta hål i naveln snarast, har pengar till det =), sen blir det kanske lite andra förändringar, mer säger jag inte =)
JAOJAO, nu ska jag kolla om det går nåt nattåg på fredag, så jag kan komma upp till sthlm säkert :)

Ska ni göra nåt kul i helgen ?

image2118
image2119
Jag ville publicera den sista bilden för att den är så grymt knaas :P
Ser helt borta ut xD..
Bjuda på sig själv =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ser inte bara helt borta ut.. DU ÄR VERKLIGEN HEEELT KÖRT !

2008-01-31 @ 15:47:42
Postat av: T`

HAHH XDXD

2008-02-01 @ 11:19:25
URL: http://ainariel.blogg.se
Postat av: Robert

Hur är de de säger? Hellre helt körd än helt kört?
:kånnfjusd

2008-02-01 @ 19:47:04
Postat av: T`

HHAHa xD. bådaaa :D

2008-02-02 @ 14:53:55
URL: http://ainariel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0