Rolig dag med Elin =) <3




Jag och min kära Elin hade riktigt kul i dag xD, vi var på stan och åt en massa gott osv =), sen drog vi hem till mig en stun och sen vidare till gymnastiken, då märkte jag att vi var en och en halv timma förtidiga . AHHA så vi körde lite hopp osv, det förklarar videorna ovan xD..

HAHA ^
Jag har skitkul med dig elin, du är underbar.
Det bästa är att vi tar hjälp av varandra när nåt gått snett, det älskar jag med dig, att du lyssnar, förstår och verkligen står för de du säger.
Tack <3

Kommentarer
Postat av: Elin ^

Asså fan så kul jag har med dig gumman , :D ! Tycker verkligen om att umgås med dig, du är underbar

2008-01-23 @ 12:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0