Skoldag då =D jippie ^

Godmorgon får jag väl säga..
Nu är det en timma och 40 minuter kvar tills jag ska bege mig till busshållplatsen oh ta bussen till stan och sen spårvagnen till himmelstalundsgymnasiet. Åhh ni fattar verklign inte hur jobbigt det var idag att gå upp ur sängen.. Det var hemskt.. Denna vecka börjar jag skolan iaf, nästa vecka börjar all träning med mina barngrupper i truppgymnastik, och då är man i full fart igen. Och jag saknar verkligen min kära truppgymnastik, det är sjukt lessamt att jag inte går kvar, jag sluta när det gick som bäst.Jaja, Men nu går det inte att göra nåt åt det..

Ska sminka mig, äta frukost och blogga om dagns outfit innan jag drar iväg till skolan..
Har ett ganska skönt schema i dag ska ni se ..

Man märker på min hund Salli att det är nåt fel. So fort jag reste mig upp i morse så låg hon kvar som en sömnstock.. HAHA jaja ^

image2025

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0