Tränar du något roligt ?

image2098
Nu är jag hemkommen från gymmet, åhh vad skönt det var..
cyklade i fem min innan jag satte igång och gymmade, körde lår, mage, rumpa och massa armar i dag..
Jätte skönt och kul..
Det är ganska xocialt om man själv är social faktiskt..
Jag träffade en tjej där, vid 25 års ålder, hon visade mig lite vad hon brukar köra och jag visade henne. Och så gymmade vi tsm lite.. väldigt trevligt.. =)

Nu ska jag in i duschen snabbt, sen ska jag äta pizza MUMS !! :)
image2099

Kommentarer
Postat av: T`

Var bara tvungen o kolla om det gick o komemntera !!=( och det gjorde de. bara så lustigt att ni slutat kommentera =/

2008-01-26 @ 16:59:51
Postat av: Anonym

cheerleading :)

2008-01-26 @ 23:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0