Under hundringen då :)

Jag är hemma från gymnastiken nu, ganska sköönt tycker jag..
Jag har tänkt på en grej, har ni förslag på vad jag kan blogga om ??
För jag har märkt att många av er bara försvunnit, Har jag bloggat för lite om nåt speciellt du gillar ??
Kom med åsikter tycker jag :)
ska jag köra nå¨n gissa vem ??..
VAD VILL DU SE I MIN BLOGG HELT ENKELT =)?


UNDER HUNDRINGEN !!

Hittade en massa fint på Ellos faktiskt som jag tänkte tipsa er om..
Denna tröja för 29:-
image2087
Denna tröja för 99:-
image2088
Denna tröja 99:-
image2089

Denna också för 99:-
image2090'
Och slutligen en sjal för 99:- den med..
image2091

Men som sagt, kom med lite förslag =)

Kommentarer
Postat av: Natalie

mer bilder på dig tycker jag:)

2008-01-26 @ 00:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0