HOPPET !!!!!!!!

..... Att veta att ingenting händer, att veta att det inte finns några bevis gör att själva livet känns helt jävla hopplöst. Men att verkligen forsätta i livet med tunga steg genom alla fucking hemska år så ger det resultat.
Om en människa är psykist trög från en början går det inte att ändra på den saken och därför har jag och min familj aldrig kommit ifrån det där, de där snälla olaga hoten. Det är snällt med tanke på allt annat som den dära har förstört för oss, det är snällt med tanke på allt annat som hänt. Som alltid kommer sitta som ett ärr i hjärtat.
Men nu , just nu sitter jag och tjuter , jag stor tjuter av all jävla lycka som finns just nu, jag känner äntligen hopp och att kunna med STARKA steg gå framåt. Jag känner hopp för ÄNTLIGEN SÅ FÖRSTÅR POLISEN ATT DET HAR VARIT NÅGOT FEL I DEN MÄNNISKAN I ÖVER 7 ÅR. ÄNTLIGEN FÖRSTÅR DE OCH FATTAR BESLUT. fatta lyckan alltså, fatta.
Äntligen kan jag känna mig glad av att jag fortsatt livet , att jag kämpat i livet med allt.
MEN jag skulle så himla gärna vilja en sak, som jag verkligen hoppas kommer att hända..
SJÄLVMORD TA DET !!

Hoppas du läser, hoppas på ett sätt, för nu för första gången känns det bra , känns bra för att du ska få lida !
YEEES !!!        ='(    =')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0