family, ^^

image2462
hihi my mother, me an viktor and linda ^
Mamma ser flintis ut xD, men nej det kan jag konstatra att hon inte rä =D hehe..
Vi alla har typ lika dana ögon xD
JAja xD

Idag har jag tränat mina gymnaster i två timmar, sen har jag träffat tjejgänget och vi fikade på coffe haus elelr hur de stavas =D. Mycket trevligt som alltid !
Och nu är jag hemma och blir superglad av de fina kommentarerna om min nya desig, jag själv är jätte nöjd ^
heh, skönt att komma hemifrån och träffa annat folk. Nu är det äntligen påsklov, det är ockås superskönt (A)

[glömde ta daghens outfit, eller iaf snygga bilder tog två men där ser mn intemkt ]
men de får duga...
image2463
image2464
Nu ska jag sitta och nörda lite BDB och msn =), sen läggdags.. ^^
Har ni haft en bra Torsdag ?

OBS; svaret på gissa vem är ju såklart Kirsten DUnst !! Goood work !!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jätte snygg outfit, och vilket gulligt foto på du och din family :D
Kram på dig!

2008-03-21 @ 10:25:08
URL: http://Http://Gribbe.blogg.se
Postat av: Therese

Svar: tror jag ska ner på stan och handla lite :) hehe vad ska du göra?

Snygg outfit, älskar den där koftan eller vad man säger =)

2008-03-21 @ 10:40:22
URL: http://teessann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0