TRåk dag,

Hej bloggen, jag är inte off det skulle jag inte säga, men jag är ganska nere på ett sätt, ni vet när man har så mkt frågor och de få svaren.. Det känns lite jobbigt ibland.. men jag lever och har mitt underbara stöd, tack vänner <3 !'

Idag gick tydligen en heldagsträning före tjejkvällen som var planerad, hon var tydligen smått sjuk och inte orkade med tjejkvällen, men gympan gick bra.. hm^^
Lite irreterad bara xD så jag ska inte alls hitta på nåt skoooj, blir väl bloggen i stort sett och sen ut med hunden och ha lite småttigt kul med henne.. ^^
vad ska ni göra ?? =)

image2533
Jag saknar en perosn ganska mkt , men det ordnar sig

Kommentarer
Postat av: ella

hej har tråkigt jag med...å bloggen e ju seg som vanligt hehe .nu ska ja ner på kiosken sen sitta här bara=)ha d bra!

2008-03-29 @ 15:15:17
URL: http://ellisgirl.blogg.se
Postat av: THERESE

bloggen är riktigt seg idag.. bajstråkigt :P sötis hund :)

2008-03-29 @ 16:49:51
URL: http://teessann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0