Utbildad

image2684Underbaringar, jag har faktiskt haft fullt upp. Jag har varit på utbildning hela helgen faktiskt i truppgymnastik, jag gick trampettkursen steg 1 för er som vet lite mer om den saken och nu är jag utbildad trampett tränare, härligt att veta hur man ska passa, det underlättar en aning mycket. Yes, jag är ganska glad för min älskling är så underbar och jag älskar han så otroligt, att man verkligen kan ändra sig efter ett uppehåll så som han gjorde, åhh ! love. =D

Mer besviken är jag på att jag har inga pengar, urs och fy för mobilräkningen som låg på 1100:- det kändes inte alls kul att se, men ah ska få pengar från hundvakten så det ska nog lösa sig, har en hel del planerat denna vecka, mycket träning, kanske solariet, slappdag med emme med hårfärgning och "spa" ja helt otroligt nice, sen har jag planerat en dag för mig och Ollie, men har inte hört med henne än, men jah ! xD

Igår när jag skulle till älsklingen min så såg vi värsta fina skeppet, och jag var ju tvungen att ta kort så här såg de ut, skitfint och nöjd blev jag med bilden och ljuset =D. yeah, min vecka är påbörjad väldigt bra !

Hur mår ni älskade bloggare, stressigt? fridfullt? TELL ME!

Kommentarer
Postat av: Emma

allt är toppen. lite trött bara. har gått i två timmar och sen har vi haft massa aktiviteter idag i skolan. ;P själv då?

ha en fin vecka du med. :D

2008-05-26 @ 15:22:52
URL: http://emmaa95.blogg.se
Postat av: Anonym

svar:ja,allt är superbra här,hure ere själv?

2008-05-26 @ 16:23:30
URL: http://mmelina.blogg.se
Postat av: yasmine

vilket mysigt skepp. allt är bara bra här, hur är allt själv? vilken klockren vecka det ser ut som om du har famför dig :)

2008-05-26 @ 19:37:57
URL: http://yasminaren.blogg.se
Postat av: ssofie

shoflöjt! :) det där skeppet var en båt från 1700-talet som sjönk, sedan hittade de det och har byggt det idag igen.. precis som det såg ut då :)

det kanske du visste ? :P

2008-05-27 @ 18:08:13
URL: http://wernerson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0