En mus på fönsterbrädan i morse =O

I morse när jag gick upp skrämdes jag något otroligt mycket av en jävla mus som satt på fönserbrädan. jag skulle torka håret och stod där med hårblåsen och kollar mot fönstret där en mus stirrar. Jag ropar på mamma som låg och sov och skriker " en muuuus, mamma hjäälp " men efter att jag skrek dessa ord insåg jag att musen var ganska gullig hihi..

nu sitter jag i matsalen, vi har fysik om 45 min till klockan tre i eftermiddag. Idag är det första gången som jag är riktigt taggad till fysiken.. Dock riktigt besviken över gårdagens händelser, (bortappade svar till hemuppgiften)..

Visst var musen gullig ?! =D

Pussilipuss, hörs sen

Kommentarer
Postat av: jenny

möss är ändå söta

fast dom är äckliga när man har dom i huset=$

btw, riktigt fin blogg=)

2009-04-22 @ 15:39:54
URL: http://jennyskoja.blogg.se/
Postat av: Frida

vad gjorde du med musen sen då ;p?

2009-04-22 @ 19:10:36
Postat av: Therese Marie

Frida; jag gjorde inte så mkt utan musen hoppade ner och raskt iväg in i ett hål.. bortaa !!

2009-04-23 @ 12:32:17
URL: http://ainariel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0