Tv med systerson



I morse när klockan var halv sju går en väckarklocka igång i köket. Jag väntar tills någon ska upp coh stänga av den men inget händer.. Efter en kvart ändrade signalen på sig och det lät ännu värre då fick jag springa som en hök här hemma och leta efter den där väckarklockan. När jag väl var framme, då vare den tekniska delen som skulle in. Hur fan gör jag xD
efter tre min, "AHaaa, den största knappen kanske "

Vid tio säger systersoon
"Moster Therese, vaknaaa nuuuu, sätt på tv:n "

Jag älskar min systersooon på fyra år. Han är dock smartare än mig på vissa ting, det dumförklarar mitt blonda utseende.. Jaja, nu är det Kalle anka på tv =D

PUSS =D

Kommentarer
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

hihi:)



sv: tack så mkt<3

2009-04-11 @ 14:52:46
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0