vissa har turen med sig, andra inte..

Ta vara på ere liv!!

Att sitta ensam inne på rummet varje dag,
är någonting som jag hade vant mig vid.
Att sitta ensam inne i klassrummet varje dag,
är någonting jag har fått levt med i år coh dar.
Att ingen såg att jag fanns till liv,
att ingen såg att jag var en människa som alla andra.
Att ingen såg och förstod att jag inte mådde bra,
att ingen såg,..

/ Therese 2008


Idag har det varit en ganska tung dag. Systrarna, pappa och jag besökte charlies grav. Det var första gången som jag satt vid gravstenen. vi satt där i flera minuter, helt tysta. Min kind smakade salt men tryggheten fanns där i Millans famn. Han betydde mycket för mig, och för oss alla. En sådan fin och underbar människa..



Jag är glad att jag stod ut och tog vara på livet. jag hade tur , andra har otur. Allt beror på olika händelser, ibland finns hoppet och turen där, ibland inte och drabbar de underbaraste..

RIP Charlie Söderbom


 


Kommentarer
Postat av: Danne

Det var fint skrivet (A) puss

2009-04-13 @ 17:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0