Helgens händelser

hej alla underbaringar!!

jag gick upp ganska tidigt idag för att njuta lite av solen och sen hinna göra en del innan jag sitter barnvakt ikväll. Jag har hunnit med att skicka iv'äg mina frågor till en företagare, städat mitt rum, lagt in en tvätt och solat såklart !!
Och nu tänkte jag unna mig lite med bloggen!!

I förrgår var jag ju på kostrådgivning med Martin. Då fick jag lära mig hur jag ska lägga upp kosten, och hur ofta och hur mycket jag ska äta och när jag ska göra det och mycet mer.. Det var givande och från och med måndag ( i morgon) ska jag starta upp en regelbunden träning och regelbunden kost.. Jag är taggad, och det är mamma med !! =D

Efter kostrådgivningen drog jag till mina vänner, vi grillade och hade det jätte trevligt men jag blev tvungen att dra hem ganska tidigt för i lördags gick jag upp klockan fem på morgonen för att bege mig till Örebro med mina gymnaster som tävlade..

Bilder från Fredagen::


maha, putarn själv..



Som sagt så gick jag upp vid fem i lördags, eller jag glömde ställa klockan och när telefonen ringer så flyger jag upp ur sängen av rädsla.. Om Ollie inte hade ringt skulle jag ha försovit mig.. illa!
Det var en jätte rolig dag, och mina gymnaster var riktigt riktigt duktiga..
vi är så många så vi delade in dem i två grupper, lag peppar och lag salt!
De kom delad sexa på Matta med 8.05 av 22 lag !
Och ena laget kom på sjunde plats på hopp med 8.3 i poäng av 22 lag..
Åhh så glad jag är, det är ju trots allt bara deras andra tävling =)

bilder ifrån lördagen:







Innan det var prisutdelning hade örebro en handstående tävling och det  var ungefär 130 gymnaster och tränare som tävlade och våran lilla Sofia från Norrköpings GF vann =D=D så himla kuul !!

Nu måste jag kila. duschen väntar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0