Ångest

Nu ska jag berätta för er...

Hela denna vecka har varit blandade känslor. Jag har haft ångest över skolan, att ha så mycket att göra, att inte planera, att göra allt i sista stund. Jaa ni förstår väl vad jag menar. Efter skolan har jag dragit till gymmet och kört stenhårt på olika pass och konditions tränat en del. Det har helt enkelt blivit en avkoppling att dra till gymmet men samtidigt vet man att man inte borde vara där av en massa skäl, jag får bland annat inte träna så ofta som jag har gjort och sen har jag skjutit upp en massa i skolan. Det är inte bara skolans arbeten jag talar om, utan distansplugget också.. tyskan tar kål på mig och idag lämnade jag in uppdraget, en dag försent dock och jag fick bara G. Det känns jätte jobbigt med tanke på att jag själv har så höga krav och eftersom inget / inte mycket står rätt till så har jag ganska svårt att ta den smällen.
Jag har också jobbat en del denna vecka. Det är också en avkoppling att bara dra till jobbet och träna sina gymnaster och glädjas åt deras kommentarer och se deras framsteg. Men det är mycket mer än så. Nu när man är så stressad och har lösa spikar här och var blir allting så okoncentrerat. Jag känner att det är svårt att passa och vara allert när de kör deras volter och det är lixom mig som de ska lita på och veta att jag alltid ska finnas till hands när de tränar och jag känner själv på mig att det inte gått riktigt som det ska denna vecka. Sen är det ju inte bara träningen i sig. Jag har tagit till uppgift att informera alla gymnasters föräldrar om tävlingen nästa vecka. Det är två lag och dubbelt upp med förträningstider och tävlingstider och planeringar. Det blir jobbigt i längden kan jag lova..

I måndags hade jag en underbar dag. Jag umgicks med Jesper, Ray och olivia. Vi åt gott och hittade på en masssa kul den natten. Vi drog till exempel till en ödebelagd kyrkogård. Det var sjukt läskigt vi fyra gick där och höll varandra i armarna. Jesper som bor i krokek och där vi var visste ju en hel del om skogarna och just denna kyrkogård och det gjorde ju inte saken bättre när vi verkligen fick se att det spökade.. När vi kom dit så var det en lyckta som var tänd (jesper blev sjukt förvånad, en ödelagd kyrkogård lix) men det läskiga var att när vi skulle dra där ifrån var det två ljus som var tända. Vi åkte tillbaka och dubbelkollade ifall det var sant, och herrejösses, det var verkligen två ljus som var tända..
urs rysligt läskigt..
Vi drog vidare och bestämde oss för att ta och gå en sväng i skogen. Jag var sjukt rädd men vågade tillsist hänga med. (jag hade ju ingen lust att sitta kvar i en olåst bil ) (låset fungerade inte) . när vi vandrade där i skogen kom vi sedan fram till målet, till ett ödebelagt hus vid en beck. det var läskigt och helt plötsligt utbrast olivia att hon såg ännu ett öde hus. Jesper som bott där ute i hela hans liv visste inte ens om det huset , samtidigt ökade rädslan och jag fick panik =P
vi drog oss tillbaka till bilen, men nog för det vare inte, utan vi traskade omkring där i skogen i ytterligare 40 min ..
Vi sov alla över där ute, MYS!  och dagen efter då det var första skoldagen efter påsklovet skolkade jag.. Jag orkade bara inte dra till skolan.. Nästan första gången som jag skolkat i hela mitt liv =P

Idag hade jag sovmorgon, fick reda på att jag fick VG på Sällskapsdjursprovet , man hoppar ju inte runt i cirklar lixom men det är väl inget o klaga över. Jag fick också reda på att jag fått ännu ett sommarjobb. Nu är det ju bara att välja. Djurhuset eller kolmården?! hmm..

inlämningsuppgift i morgon, ej klar ! ej börjat ! SKIIIT !!

Åhh vad skönt att få detta överstökat, har ju nästan fått lite ångest över att jag inte har bloggat, nu när jag haft så många läsare och sopar allt igen.. Knaaas

Och detta inlägg blev nog bland det längsta, om ni ens har orkat läsa det ?!
Har du läst hela inlägget ??
förstår du varför jag inte orkat med bloggen ??
Braa, då kan jag stryka det coh gå vidare ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0