En dag i kolmårdens djurpark

statistiken bara ökar och ökar, vet inte vad det beror på med tanke på att jag inte är så aktiv i era kommentarer och bloggar, men om det ska se ut såhär får det bli ändring =D.. Riktigt roligt faktiskt..

Idag har jag varit med min underbara Elin. Vi träffades hemma hos oss / mig ( sebbans lägenhet) och gjorde oss i ordning, eller rättare sagt så gjorde jag det. Vi drog sedan vidare till kolmården och gick där under fem timmar.. Vi åt en massa, kollade på delfin showen, åkte i safariparken med en buss och åt lite till.. Det var supertrevligt oavsett att jag åker kolmårdsbussen nästintill dagligen xD och jobbar där.. Snacka om vilka rabatter jag fick hihi.. jag o Elin åkte DELFINEXPRESSEN xD helt gratis, jag åkte i safari helt gratis det med och även gratis inträde samt mat osv.. KANONERS!!!





Riktigt coolt när man fick se tigern på ett sådant nära håll. Det var världens samling runt om och alla ville ta kort lixom.. Sen när tigern rörde på sig lite så blev alla helt galna och blixtrar överallt. =D det var superkul o se hihi..

Efter denna vistelse så träffade jag Olli vid kvart i åtta. vi drog till Willys och handlade hem lite gottigt till kvällen framför tv.. Vi snackade hela tiden, våra munnar gick i ett hela tiden, så otroligt kuul.. Där satt vi med ostbågar & Ballerina med öl upphällda i två glas. En jätte trevlig helg helt enkelt !! <3



SKor scorette, övertröja Cubus, Väska Åhlens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0